måndag 23 mars 2015

Intensiv vecka

Oj, vad fort både veckan och helgen gick! Jag kommer att ta mig lite påsklov nästa vecka, men webbutiken rullar på som vanligt i vilket fall som helst. På lördag satsar jag på en popupbutik med mina tavlor och inredning från webbutiken. Hoppas det blir lika välbesökt som helgens loppis! Tack alla som kom förbi i helgen! Det gick jättebra och det var supertrevligt att göra detta... kan rekommenderas!

påskpynt, påsken 2015, påsk, påskens, pynt, pynta, dekoration, påskdekoration, påskdekorationer, diy påsk, påskpyssel, påskpyssla, pyssel, pyssla, fjäder, fjädrar, ståltråd, ord, text, vitt, vita,

Snart är det påsk, ja...

webbutik, webbutiker, inredning, inredningsblogg, blogg, bloggen, stilleben, påskpynt, påsken 2015, påsk, påskens, pynt, pynta, dekoration, påskdekoration, påskdekorationer, diy påsk, påskpyssel, påskpyssla, pyssel, pyssla, fjäder, fjädrar, ståltråd, ord, text, vitt, vita,
Go start på veckan till er!

2 kommentarer:

  1. Så roligt att det gick bra på loppisen... och kul idé med en pop-up-butik. Typsikt att det är så långt till dej,hade varit kul att svänga förbi annars!

    SvaraRadera
  2. Men åh vad kul!!! Precis det har jag också tänkt att göra så småningom.

    Vad synd att jag inte bor närmare, i så fall hade jag kommit på stubinen! MEN jag tar kanske en tur i sommar, så då får jag hoppas att du har någon liten pop-up store :-). Ska bli kul att höra om detta!

    Och vad kul att det gick bra på loppisen!
    Kram Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...