söndag 1 mars 2015

Blomstertips

Oj, 1 mars idag! Känns bra :-) Här kommer då ett litet söndagstips: sätt olika små vaser i en papperskruka eller dylikt med en blomma i varje vas. Läckert och enkelt!


Det är väl lika bra att skriva att den diamantformade kupan är ett loppisfynd :-) Den får jag ofta frågor kring ...


Konsttrycket "Svart fågel"och papperskrukan kan man hitta i min webbutik: Annelies Design & Interior Jag kan ta resten också medan jag ändå håller på... Hyllan och tavelramen är från IKEA, papperspåsen från en butik i Serbien tror jag det var ( sparar alla fina påsar), ljuslyktan med trädet är från Gekås, flaskan har jag sprayat vit (det är en lemonadflaska som finns i matbutiken), kotavlan är från Susan Cedgård (som kommer att öppna en fin butik i SIK) och stålmuggarna är en sorts loppisfynd kan man säga.


Go söndag till er alla!

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder. Flaskan som du sprayat vit blev fräck. Ha en fin söndag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Så fint med blommorna, bra tips. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Wow Anneli, blir helt stum av beundran när jag kikar in här, så mycket nytt!
    Och webshop! Inte förvånande egentligen, du har ju varit en energikick sen första
    gången jag kikade in här :-)
    Själv har jag hamnat efter på min bloggrunda, att kika in till er alla goa.
    Men allt har sina perioder.
    Vi ses!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, vad kul! Tusen tack! Jätteroligt att du tittade in här! Visst har allt sina perioder... känner själv igen det där. Ha det gott! Annelie

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...