torsdag 5 mars 2015

Vårplaner

Vårvindarna vänder hit! Oj, nu kanske man får börja fundera på utsidan lite också :-) Vi har ju en uteplats att planera! Jag hoppas ju allt på en slags amerikansk veranda längs med framsidan också! Vi får se hur långt vi kommer... först är det uteplatsen som är prio ett! Fram med skissboken och börja skissa! Grunden är klar, men nu ska det blir helt klart och detaljerna behöver träda fram! YEAY, shoppa utemöbler!! YES!


I dagsläget är det fortfarande insidan som gäller... lite svart och vitt + grönt på köksbordet. Vasen har stått helt glömd i badrummet så den fick se dagens ljus igen, men den fick förbli otänd eftersom ljuset strålade in genom fönstret. Ljusstaken hittade jag på Hemtex för något år sedan. Fårskinnen, diamantvasen och Eiffeltornet hittar ni här: Annelies Design & Interior


Idag ska jag kika in till Blomsterlandet igen... Jag tänkte se till att vi får hem lite snittblommor lagom till fredagsmyset :-)


Jag har lite Chanelplaner... får se om de blir verklighet :-) Hoppas, hoppas!

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Roligt att bygga altan och uteplats... och trevligt med lite mer yta att inreda!
    Underbart att våren är på väg!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...