onsdag 11 mars 2015

Göra om grejer!

Ibland får jag syn på grejer på loppis där jag ser att prylen hade blivit läcker på ett annat sätt än så som de ser ut nu... exempelvis att göra om lampor. När jag var på loppis senast hittade jag ett grytunderlägg (?!) som hade en superfin del av plåt.


Kanonfin! Det vara bara att montera av den svarta delen så blev det hur fint som helst... Skursvampen och skurmedel så blev den skinande ren. Så här såg den ut från början (mobilbild):


Hehe, datumet på evighetskalendern visar att jag tog bilderna den 9:e... brukar ändå glömma att ändra dagarna på den där. Det är fortfarande den 9:e på diskbänken kan jag meddela :-)


Nu är det dags att fixa lite påsk-DIY! Bilder på detta kommer här på bloggen inom kort. Det handlar om ägg kan jag avslöja, hihi.


Ha en riktigt trevlig dag!


2 kommentarer:

  1. Du är ett proffs på att hitta saker på loppisar. Själv går jag oftast tomhänt från en loppis, men jag har inte förmågan att se den där nålen i höstacken. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Vilka fynd du hittar, du har verkligen öga för det. Loppis är så roligt, just för de där andra sakerna som man annars aldrig hittar

    Kram Kajsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...