tisdag 17 mars 2015

Amplar, glaskupor och grönt

Samlingen av glaskupor har vuxit och nu hade jag tillräckligt för att ta tag i "Projekt ateljéfönster! Små kaktusar, "plättar i luften" och små gröna kvistar som jag "snott" från andra växter här hemma...


Amplar är heta i inredningen och jag måste säga att jag gillar dem skarpt! När jag såg den här "godbiten" med makramé och träkulor fastnade jag totalt och tog in den direkt till min webbutik... gillar´t! Istället för att ha en vanlig kruka valde jag en glaskupa i ampeln... gillar ju det där med att man kan se jorden och hela växten. Dessutom ville jag att ljuset skulle få flöda och inte hindras av stora krukor framför fönstret. Glaskupor av den här varianten finns det massor av på loppisarna för en silverpeng. Tips! Min kommer därifrån och det gör även glasbollarna som hänger jämte i olika nivåer.


Lite svårt att fotografera mot fönstret... jag gjorde mitt bästa. Fler bilder från arbetsrummet kommer!

fönster med glaskupor och gröna växter, glaskupa, grön växt, plättar i luften, ampel, amplaar, makramé, vitt, webbutik med inredning, inredningen, webbutiker, webshop, interior, interiör, stort fönster, ateljé, arbetsrum, hemmakontor, inredningsblogg, blogg, bloggar, tipd, inredningstips, vårkänsla, vår, i fönstret, fönster, ampeln, madam stoltz,

Ampeln kostar 125 kr och den finns i min webbutik! Här hittar ni en direktlänk till ampeln i butiken: Annelies Design & Interior Även pappersboxarna som jag har blommor i på fönsterbrädan finns också i webbutiken. De finns i vitt, grått och brunt.

fönster med glaskupor och gröna växter, glaskupa, grön växt, plättar i luften, ampel, amplaar, makramé, vitt, webbutik med inredning, inredningen, webbutiker, webshop, interior, interiör, stort fönster, ateljé, arbetsrum, hemmakontor, inredningsblogg, blogg, bloggar, tipd, inredningstips, vårkänsla, vår, i fönstret, fönster, ampeln, madam stoltz,
Ha en bra dag!

5 kommentarer:

  1. Halloj!
    Så fint det blev med glaskupan, nu fick du även mig till att börja
    fundera på en ampel eller två hihi.
    Kram Arja

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Så fint det blev med glaskupan, nu fick du även mig till att börja
    fundera på en ampel eller två hihi.
    Kram Arja

    SvaraRadera
  3. Vad fint med glaskupan! Det är inte lätt att fota mot fönster:) Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Jättefina! Jag har också börjat gilla amplar, det trodde jag aldrig hehe!
    Glasbollarna är riktigt coola!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Superfint! Börjar bli sugen på en ampel jag med

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...