måndag 9 mars 2015

Insta-bilder

Helgerna går otroligt fort! Redan måndag!!

Jag har letat lite i arkivet efter bilder på "före renovering" och matchat ihop dem med "efterbilder" tagna i samma vinkel. En del efterbilder är från arkivet och en del har jag tagit nya. Alla bilder rullar i högerkanten under rubriken Instagram. Om du har Instagram så kika gärna in! Där heter jag @svartvittochrott och @annelies_design_interior


Det är inte så ofta jag tar bild så här inåt i badrummet för det är ganska mörkt åt det hållet... här kommer iallafall en någorlunda bra bild som jag lyckades ta (grumlig bild men ändå)...  Synd att man inte tog "förebilder" överallt innan renovering skedde. Hehe, ni skulle ha sett badrummet! Vi har renoverat det ett par gånger sedan vi flyttade in. Rosa porslin, svarta tapeter med rosa blommor... furu så klart och ja, ni fattar?

Ha en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...