fredag 6 mars 2015

Papperspåsar till inredningen

Papperspåsar är läckert i inredningen, exempelvis som förvaring i barnrummet för leksakerna eller som ytterkruka för kaktusen eller en monstera. Nedan ser ni vad jag har pysslat med idag... påsarna är handmålade av mig och finns nu i min webbutik!


Papperspåsen "Bokstav" ... du väljer själv vilken bokstav du vill ha. Tips! Personlig present är alltid kul att ge bort.


Metallicfärgen är läcker i inredningen... just nu löper koppartonerna som en ström i många svenska hem. Papperspåsen "Peace" med kopparfärg! 


Min tolkning av "World"... vitt, svart och koppar!


Papperspåsen "Koppar", som beteckningen av metallen i det periodiska systemet ser ut. Jag är ju lite tokig i NO-grejer så den var given som motiv :-)

Nu önskar jag er alla en go fredagskväll! Nu tar jag helg, men ändå inte... för webbutiken är öppen dygnet runt. Kika gärna in och kolla in lite påsknyheter som har kommit också.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...