måndag 2 mars 2015

Vår i luften, och i köket

Jag ändrade om lite efter att jag tog de där bilderna på tulpanerna... jorå så att, här är det mest sig inte likt minuten efter den andra. Jag tyckte det var dags att få in lite vårkänsla i köket nu när vi gått in i mars månad. Till helgen ska det visst bli 15 grader! Yeay!

ikea hylla, hyllor, gröna växter, blomstertips, tavla, svartvit poster, posters, konsttryck, annelie palmqvist, tulpan, tulpaner, paperbox, papperskruka, krukor, vedförvaring, stål, barstolar, vitt, vita, svarta stolar, kök, industristil, industriellt kök, inredningsblogg, blogg,webshop, bloggen, bloggar med inredning

Jag gav mig ut i skogen och plockade in lite grönt... jorå, visst finns det grönt att hämta så här års :-)

ikea hylla, hyllor, gröna växter, blomstertips, tavla, svartvit poster, posters, konsttryck, annelie palmqvist, tulpan, tulpaner, paperbox, papperskruka, krukor, vedförvaring, stål, barstolar, vitt, vita, svarta stolar, kök, industristil, industriellt kök, inredningsblogg, blogg, bloggen, bloggar med inredning

Växten i den runda glaskulan har jag däremot knipsat av från en "vanlig" krukväxt. Jag är i tron att ingen kommer att märka att de gröna växterna i krukorna är lite halverade snart. Jag brukar inse att det syns när jag varit där för många gånger och köpa nya till slut!

glaskupa, glaskupor, grönt, växt, hämta in från naturen, tavla med svart fågel, tavlor, tavlan, konsttryck, annelie, palmqvist, annelies design & interior, webbutik, webbutiker, webshop

muggar med bokstäver, svartvita muggar, bokstav, mugg, vitt, svart, rostfri hylla, hyllor, ikea,

Då önskar jag er en bra start på vecka 10!

ikea hylla, hyllor, gröna växter, blomstertips, tavla, svartvit poster, posters, konsttryck, annelie palmqvist, tulpan, tulpaner, paperbox, papperskruka, krukor, vedförvaring, stål, barstolar, vitt, vita, svarta stolar, kök, industristil, industriellt kök, inredningsblogg, blogg, bloggen, bloggar med inredning

7 kommentarer:

  1. Din blogg är grym!! Jag måste lägga till dig i min blogglista på bloggen ♥♥♥
    En fråga. Var har du köpt dom tre super snygga hyllorna? Vill också ha!:)

    Kram Carola

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, Carola! Vad kul att höra! Hyllorna är från IKEA. Man väljer färg/rostfritt på hyllorna och storleken... man kan sätta ihop kombinationen som man önskar. Ha en bra start på veckan!

      Radera
  2. Svar
    1. Tack så mycket! Kul att du gillar det! Ha en fortsatt go måndag!

      Radera
  3. Ha, ha, känner så väl mig i att det är ett evigt flyttande på saker o ting, fram och tillbaka och hit och dit, jag blir liksom aldrig nöjd....Hos dig är det alltid galet snyggt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder och vilket fint hem! ��varifrån är den rostfria vagnen? /Ellinor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Vad kul att du gillar det! Vagnen fyndade jag på loppis... det är en gammal vagn från Systembolaget som de hade under kassorna förr när det inte var självbetjäning...

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...