söndag 22 mars 2015

Popup butik Annelies Design Interior

Ibland får jag mail och telefonsamtal om att man vill se mina tavlor "live"... nu finns det tillfällighet till detta! På lördag kör jag en popup-butik i Varberg med både mina tavlor och annan inredning som jag har i webbutiken! Välkomna! För er som har för långt att åka eller inte kan komma men gärna vill shoppa, så är webbutiken anneliesdesign.se öppet som vanligt dygnet runt, alltid! Trevlig söndag!

Tillägg: OBS! Det står fel adress i bilden! Kyrkogatan 16 ska det vara och inget annat...

popup butik, inredning, webbutik, webshop, varberg, försäljning, varbergs, kungsgatan i varberg, annelie palmqvist, annelies design interior, inredningsdetaljer, tavlor, konsttryck, posters, poster, artprint, artprints, print, prints, blogg, bloggen, inredningsblogg,
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...