torsdag 12 mars 2015

Dekorera med ägg

Tro det eller ej men snart är det påsk! Man kan tycka att vi precis släppt loss julen...

grytunderlägg, mew york, svarta detaljer, köksdetalj, kök, kökets, köket, ägghållare, vitt porslin, vita äggkoppar, påsk, påsken 2015, påskdekorationer, underlägg med städer, stad, staden, städerna, stad underlägg, karottunderlägg, karotter, vitt, vita, svart och vitt, webbutik, webshop, webbutik med inredning, detaljer,

Precis som med julen vill man gärna tjuvstarta pyntet lite grand med sådant som inte riktigt skriker ut "Jul".. det är själva tomtarna som kommer fram alldeles inpå julen medan man mycket väl tjuvstartar långt innan med kottar och andra dekorationer som bara ger lite hintar om vad som komma skall. Till påsken väntar man till sist med kycklingarna, men kan tjuvstarta lite med annat som inte är så uttalat "påsk". När jag skriver ordet "man" så menar jag mig själv :-)

höganäs vit stor skål med ägg, äggen, vitt, grytunderlägg new york, stockholm, göteborg, london, los angeles, äggkopp, äggkoppar, påsk, påsken 2015, inredning, webbutik, inredningsblogg, inrednings, blogg, boggar, i köket, kök, köksdetaljer

Ägg är himla fint! DET kan man väl få starta med redan nu? De åkte iallafall fram i samband med att jag skulle fotografera inspirationsbilder för de nya grytunderläggen som jag lade in i webbutiken igår.

grytunderlägg stockholm, städer, underlägg, svart, svarta detaljer i köket, karottunderlägg, city, cities, skål med ägg, vitt, höganäs skål, höganäs kaffekopp, ägghållare, webshop, butik, webbutik, webbutiker med inredning, detlajer, blogg,

"New York" hamnade i mitt kök... men underlägget finns även som Stockholm, Göteborg, London och Los Angeles. Även de fina äggkopparna av vitt porslin finns i webbutiken tillsammans med annat påskfint (www.anneliesdesign.se)

vitt kakel i köket, ägg, höganäs keramik skål, vita detaljer, svart och vitt, ägghållare av vitt porslin, webbutik, höganäs kaffekoppar, grytunderlägg göteborg, städer, underlägg med olika städer, luta mot väggen, detaljer, webbutiker, inredning, butik, butiker med inredningsdetaljer, blogg, inredningsblogg, bloggar, webbutiker, stenskiva, varberg, annelie palmqvist, påsk, påsken, påskens

Jag har lite idéer kring påsk-DIY som kommer här på bloggen inom kort. Det kommer att handla om ägg och påsk här på bloggen ganska ofta den närmaste tiden tror jag :-) Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Härligt med påsk... och jag tänker att när livet väl har lugnat ner sej lite (nästa vecka kanske?!?) så ska jag börja påskgreja lite jag med!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...