onsdag 4 mars 2015

Ansikten & bananväxt

Little Joseph, raku dolls och andra fina ansikten dras jag till... gillar ansikten skarpt! Därför kunde jag inte motstå ansikte-krukorna... jag köpte in dem i både svart och guld. Finns i webbutiken nu för 80 kr/st! Självklart köpte jag egna också så att även jag får ha dem i inredningen. Superläckra!


Man behöver definitivt inte ha ansiktet i en glaskupa som jag har gjort, men jag tyckte det var lite fint och tänkte att det samtidigt kanske skulle bli lite inspiration i bilden...

ansikte madam stoltz, svart porslinskruka, krukor ansikte, ansikten, webbutik, webbutiker med inredning, inrednings, bananväxt, bananplanta, bananplantor, bananväxter, svart fågel, vit hylla, webshop interior, annelie palmqvist, kors, glaskupor, flytande hyllor, vitt, vita, svart och vitt,

Växten högst uppe i hyllan är ett olivträd... tänkte försöka mig på ännu ett. Jösses vad svåra de är att sköta!

ansikte kruka, ansikten, krukor, svart, svarta, vitt, vita, svart och vitt, träkors lutande mot väggen, hylla, hyllor, bananplanta, bananväxt, bananväxter, eiffeltorn, glaskupor, kaktus, papperskruka, webbutiker med inredningsdetaljer, inredning, interior, tavla stol, tavlor med stolar, stolen, svartvita tkonsttryck, poster, posters, artprint, plansch

Växten längst ner är en bananplanta... kul med lite annorlunda gröna växter. Den hittade jag under en snabbrunda på Coop!

vit hylla, inredningsdetaljer, webbutiker, webshop, kruka som är ett ansikte, svart kruka, krukor för kaktus, kaktusar, papperskruka, eiffeltorn, eiffeltornet, svart fågel, glaskupor, bananplanta, bananväxter, grön växt, gröna växter, tavla, tavlor,

Ha en trevlig dag!

stålstol, stålstolar, vita hyllor med inredningsdetaljer, matsal, webbutiker med inredning, webbutik, webshop, detaljer, gröna växter, grön växt banan, flytande hyllor, flytande hylla, kors, eiffeltorn, tavla med stol, svartvit poster, posters, artprint, artprints, print, butik, butiker plansch, planscher, annelie palmqvist, design,

1 kommentar:

  1. Väldigt läckert med den där ansiktskrukan! Har sett dem som ljusstakar med inte som kruka innan:)
    Stort gilla på den:)
    Läste ditt inlägg om våga, gillar det verkligen, så bra skrivet!!!!!! =)
    Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...